فال

خورشید سه تایی زحل در 10 ژوئیه 2024: 3 علامت زودیاک امروز انرژی شفابخشی خواهند یافت

خورشید سه تایی زحل در 10 ژوئیه 2024: 3 علامت زودیاک امروز انرژی شفابخشی خواهند یافت

خورشید سه‌گانه زحل در 10 ژوئیه 2024 انرژی شفابخش را به ارمغان می‌آورد و سه علامت زودیاک این قدرت را در قلب و زندگی خود خواهند پذیرفت. طالع بینی نشان می دهد که این گذر هم شفابخش و هم نشاط آور است.

Sun trine Saturn on July 10, 2024 horoscope.(shutterstock.com)
طالب خورشید سه تایی زحل در تاریخ 10 ژوئیه 2024.(shutterstock .com)

همچنین بخوانید طالع بینی امروز: پیش بینی طالع بینی 10 جولای 2024

قوچ – (21 مارس تا 19 آوریل)

شاید احساس کنید خیلی زود است فکر کنید که کاملاً خوب هستید، اما قطعاً چیزی در زندگی شما در حال بهبود است، برج حمل. شما می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید. تغییرات بزرگی در حال رخ دادن است، و در 10 ژوئیه، در طول سه‌گانه زحل، شما شروع به دیدن این تغییرات مثبت و خوشایند خواهید کرد.

شما مبارزات عاطفی زیادی را پشت سر گذاشته‌اید و دارید متوجه می‌شوید که اینطور نیست. مجبور نیستید این بار را برای همیشه به دوش بکشید. شما می بینید که در حال حاضر انرژی شفابخش کافی در زندگی شما وجود دارد تا شما را از تاریکی بیرون بیاورد و به نور، جایی که واقعاً به آن تعلق دارید، بردارد.

شما متعلق به نور هستید، برج حمل. این لحظه، حق شما، جایگاه شما در خورشید است. با گذر زحل سه‌گانه خورشیدی، متوجه خواهید شد که شما نیز می‌توانید شفا، سلامتی، شادی و این باور را تجربه کنید که آینده‌ای شگفت‌انگیز در انتظار شماست.

ثور – (20 آوریل تا 20 مه)

حتی اگر به نظر می رسد که شما برای این درک خیلی منتظر ماندیم، حقیقت این است که هیچ وقت دیر نیست. امروز، شما توانایی اعتماد به روند درمان را خواهید یافت. چیزی که زمان زیادی طول کشید تا بالاخره رسید. اکنون می‌توانید آرام باشید، زیرا می‌دانید سخت‌ترین بخش به پایان رسیده است.

شاید متوجه نشده باشید که چقدر از نظر احساسی تحت فشار بوده‌اید. این یک روش زندگی شد و تو یاد گرفتی که دردت را کنار بگذاری. همیشه وجود داشت، اما یاد گرفتی با آن زندگی کنی. روز چهارشنبه آن مشعل را خاموش خواهید کرد زیرا دیگر به آن نیازی نیست.

کمان – (22 نوامبر تا 21 دسامبر)

شما کاملاً توسط انرژی شفابخش احاطه شده اید و امروز آن را عمیقاً احساس می کنید. هر چیزی که برای شما اتفاق می افتد، آن را واقعی می دانید، و این شفا فقط ضروری نیست – چیزی است که می خواهید تا آخر عمر با خود داشته باشید. شما نه تنها در حال شفا هستید، بلکه احساس الهام نیز می کنید. در طول گذر زحل از سه‌گانه خورشید، متوجه خواهید شد که رها کردن در حال حاضر آسان‌تر از همیشه است، و آماده هستید تا هر کجا که این سفر شما را می‌برد، در آغوش بگیرید. نگاهی به عقب نیست شما دیگر متعلق به گذشته ای دردناک نیستید. شما آزاد هستید که به سوی نور زمان حال به جلو حرکت کنید.

کوان سه‌گانه خورشیدی نشان می‌دهد که محدودیت‌هایی که بر خود تحمیل کرده‌اید خودساخته بوده‌اند، و اگر بتوانید آنها را ایجاد کنید، می‌توانید آنها را نیز بشکنید. شما اکنون کنترل را در دست دارید، که انرژی شفابخش را به اطراف شما جذب می کند. شما مانند یک چنگال تنظیم هستید که لحنی آرامبخش منتشر می کند که جهان و قلب تازه شفا یافته شما را آرام می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا